Managed Office 365

Als managed service provider en Microsoft-specialist ondersteunt Tobijn u bij het beheer van uw Office 365-omgeving, die we naadloos aansluiten op uw eigen organisatie. U bepaalt wat de rol is van uw eigen medewerkers op het gebied van support, onderhoud en beheer. Wij vullen graag de rest in, van ‘3e lijns’-ondersteuning tot volledige ontzorging, alles is mogelijk.

 

Organisaties zonder eigen IT-personeel kunnen het beheer van hun Office 365-omgeving volledig aan ons uitbesteden, Tobijn voorziet dan in de gehele levenscyclus van alle Office 365-onderdelen.

Dit betekent onder meer:

Optimalisatie en ontwikkeling

Periodieke Office 365-gezondheidscheck

Wij controleren uw Office 365 op een aantal kritische punten zoals domeininstellingen, beveiligingsinstellingen, licentiebeheer en een aantal hoofdpermissies op e-mail en bestanden.

Ondersteuning bij problemen

Beheerstaken

  • Permissies
  • Inlogcodes
  • Documentbibliotheken
  • Sharepoint-sites
  • Documentopslag

  • Aanmaken of wijzigen van gebruikers (usermanagement)
  • E-mail
  • Gedeelde postbussen
  • Distributielijsten
  • Externe contactpersonen

Afhankelijk van uw (toekomstige) wensen en verwachtingen binnen uw organisatie variëren onze managed services van een servicedesk tot het volledig ontzorgen op basis van monitoring, technisch en functioneel beheer. We kijken samen wat het beste bij uw organisatie past. Het uitgangspunt is een adequate aanvulling van onze diensten op uw eigen organisatie, wij leveren zo een continue bijdrage aan het realiseren van de ambitie en doelstellingen van uw organisatie.

 

Het realiseren en optimaliseren van uw bedrijfsdoelstellingen vereist een stabiele, betrouwbare en bovenal beheersbare IT-omgeving. Tobijn zorgt voor een goed werkende Office 365-omgeving , zodat u zich volledig kan focussen op uw kernactiviteit.

Geïnteresseerd?

 

Meer weten over Office 365 en de vele mogelijkheden? Neem contact op met ons, we helpen u graag verder met al uw vragen.